понедельник, 1 декабря 2014 г.

Галя

Вона співає, коли її серденько радіє і коли болить. Вона співає, коли ліпить вареники з вишнями і коли вишиває скатертину до Різдва. Вона раненько встає - трохи фітнесу для фігури, трохи віршів для душі, трохи мрій і багато клопотів - таких приємних і буденних, ними вона будує своє життя, наче циглинками вимощує свій шлях, своє майбутнє. Вона начє маленький календарик - пам"ятає все, планує, досягає і знову рухається вперед. Вона робить багато добра тим, хто трапляється на її шляху. Вона - Галя.






Ну вот, первый день зимы, а я вам только начала показывать совсем не зимнюю мини-коллекцию зайчиков "Моя країна". Надеюсь до 10 числа показать вам всех, а дальше радовать вас новогодней темой:)

 Зайка 30 см, для души и сердца. Продается в моем магазине на Ярмарке Мастеров.  Доставка по Украине бесплатная!

14 комментариев:

  1. Вітаю! І з першим днем зими і з новою чудо-колекцією! :) Ти знаєш, я прочитала опис і мені чомусь здалось, що зайчишку звати Аня, а не Галя:) Думаю, ти розумієш, про що я - дуже вже мені ці рядки нагадали одну талановиту людину:)
    Зая гарнесенька і в дуже стильному етно-платтячку, чекаєм наступних:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Олечка, дякую за привітання! В мене аж щічки зарум"янились від твоїх слів:))) Дуже приємно чути такі слова і порівняння! Про себе навіть і не думала, коли писала:) Обнімаю тебе.

      Удалить
  2. Аня у Вас такі іграшки чудові, можна про Вас розровісти у моєй спілноті (http://vk.com/club78672570)?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Настя, дякую за такі приємні слова і пропозицію! Так, мегні було би дуже приємно завітати до вас в спільноту. І була би дуже вдячна за посилання на блог:) За увагу мерсі!

      Удалить
  3. Нема защо))Я дуже рада, що в мене буде ще одна талановита подруга)З радістю хочу про неї розповісти,про її творчість)))

    ОтветитьУдалить
  4. А я дуже-дуже рада:) Для мене ваша увага - це також і натхнення творити далі!

    ОтветитьУдалить
  5. Ну, вот! Привычные зайки :))
    И ангел у тебя такой милый получился, очень нежный, добрый, чудесный !!!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Да, зайчики наконец-то появились:)
      Анечка, спасибо!

      Удалить
  6. Вона НЕЙМОВІРНА!!!!!!! НЕЙМОВІРНА!!!!! НЕЙМОВІРНА!!!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Ура! Галя! Вона неймовірна! Я вже скучила за твоїми зайчиками :) Ох, яка ж у Галі файна сукня!!! :))) припала вона мені до душі :))) Анютко - ти молодець :)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Машуня, так приємно читати твої слова! Дякую:)

      Удалить